Wednesday, August 15, 2007

теплими турецькими вечорами...

От неможу, хочетця написати про вчора і про сьогодні і взагалі - написати хочетця. Бо вчора вийшов якийсь такий дуже милий вечі... Це був один з таких вечорів, де все йде так як треба і нема ніяких проблем і напрягів, одне задоволення.

Я з своїми трьома колегами сходили нарешті пограти боулінг і повечеряти. Я їм це вже місяць обіцяю, але майже весь час розписаний, тому відтягувала, аж не зручно стало. Нарешті пішли. І хоча тільки одна з них говорить англійською, а решта 2 почали вчити тільки місяць тому і то, щоб зі мною якось говорити, було дуже весело. Взагалі дядіньки з якими я працюю весь час гонять, я хоч і не завжди розумію про шо, але насрій піднімаєтця. Пограли, посміялись, наїлись і вудвезли мене додому. І я вже думала, що вечір закінчився, так що в душ і спати... Не тут то было:) Ключів я так собі і не зробила, тому прийшовши додому, як то кажуть, "поцілуваля клямку". Але тут все ясно, якщо нікого нема вдома - значить їх можна знайти в гардені біля офісу. Я була права і народу було більше ніж звичайно, стрілка настрою ще більше повернела на позитиффф. Чуваки з Єгипту ,правда, нервували всіх своїми балачками на арабській (не знаю чого, але мені та мова таки дуже "ріже вухо").
Сидимо, а Мерт питає "ти напевно стомилась і вже нікеди не хочеш йти", ага, вже спати пішла! Я в цій країні навіть якшо на ходу засинаю, але є можливість погуляти, до дому не спішу. А потім він каже"спитай Анталію, чи вона піде"...Щеглуху таке питати? Ясно шо вона піде! Так і вирішили що прадалженіє банкета треба всім і посунули в якийсь рок клуб. Нас напевно було чоловік 15.
Люблю з ними ходити в такі клуби! Ми просто танцюємо хто як хоче і всім плювати що на нас дивлятця люди, зате ми отримуємо з того купу задоволення. Я вже і не памятаю коли я останній раз вдома так гнала танцюючи:) Дівчина яка співала з групою на сцені заспівала Шакіру, під яку ми рубанули айсек денс :р і всім побарабану!
В кожному барі/клубі/ресторані куди ми ходимо завжди грає ДУХЕ хороша музика. Яка не напряжна, яка класна і не тисне на голову тупізмом, як це часто стаєтця в нас.

Одним словом на вечір не було заплановано нічого особливого, але він пройшов вері гуд! І річ в тому, що така от ситуація повторуєтця в нас кожен вечір!!! Кожен вечір є чим зайнятись, навіть якщо це просте сидіння з пивком в гардені біля офіса і наші, тільки нам зрозумілі приколи, запас яких кожен день поповнюєтця. Ніколи не скучно.
Люблю кожен день тут!!!!

1 comment:

Kiyaha said...

ги) приїжджай)) ми тебе зводимо у файний бар))